Marketing Management: A Relationship Approach offers a modern perspective that seamlessly integrates relationship marketing with traditional market planning models. In this comprehensive 820-page guide, Svend Hollensen explains how forging strong connections - whether with customers, suppliers, competitors, supplementors, or internal teams - can serve as a crucial factor in building and sustaining competitive advantage. Using real company examples to illustrate key concepts, this resource highlights the importance of a holistic approach in today’s dynamic marketplace. It demonstrates that the success of a business lies not only in individual transactions but also in nurturing an extensive network of valuable relationships that drive long-term growth and strategic progress.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.