Studiebog: Marketing Management

Marketing Management

Af John Walker Mullins, Orville C. Walker, Harper W. Boyd
ISBN13:
9780071101097
Udgave:
2008
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
John Walker Mullins, Orville C. Walker, Harper W. Boyd
Forlag:
McGraw-Hill College
Udgivelsesår:
2008
Format:
Hæftet
Sprog:
English
Sideantal:
533
ISBN13:
9780071101097
ISBN10:
0071101098

Beskrivelse

Marketing Management: A Strategic Decision-making Approach has been thoughtfully crafted to meet the evolving needs of both educators and students. Designed with a clear focus on strategic insights, this comprehensive textbook provides a solid foundation in marketing principles while remaining flexible enough to accommodate supplemental topics and materials. Authored by John Walker Mullins, Orville C. Walker, and Harper W. Boyd, this 533-page paperback edition from McGraw-Hill College offers concise yet in-depth coverage of key marketing concepts. Its structured approach ensures that core course objectives are met, making it an ideal resource for developing informed, strategic decision-making skills in the dynamic field of marketing.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Marketing Management - 2008