Studiebog: Marketing Management

Marketing Management

Af John Walker Mullins
ISBN13:
9780071111690
Udgave:
2005 Bemærk: Findes i nyere udgave
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
John Walker Mullins
Forlag:
-
Udgivelsesår:
2005
Format:
Hæftet
Sprog:
English
Sideantal:
548
ISBN13:
9780071111690
ISBN10:
0071111697

Beskrivelse

Marketing Management: A Strategic, Decision-making Approach, authored by John Walker Mullins and published in 2005, has been created to meet the ever-evolving needs of both students and instructors. This concise yet thorough text delivers a strong foundation in marketing principles while leaving room for integration of supplemental topics and materials, ensuring a balanced and adaptable course structure. Focused on practical strategic decision-making, this edition provides critical insights into the dynamic world of marketing management. It offers a clear and structured approach that supports academic curriculums, making it a reliable resource for exploring real-world marketing challenges and opportunities.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Marketing Management - 2005