Marketing Management offers a robust and contemporary approach to the discipline of marketing. Authored by renowned scholars Christian Homburg, Sabine Kuester, and Harley Krohmer, this book provides students and practitioners with a solid conceptual framework and practical insights. It draws on extensive international research as well as real-world examples to illustrate the dynamic application of marketing theories. This edition combines up-to-date case studies and empirical analysis from various markets, covering sectors such as business-to-customer, business-to-business, services marketing, retailing, and international marketing. The authors’ unique blend of research expertise and practical consulting experience equips readers with the tools needed to create and implement successful marketing strategies.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.