Marketing management – kort & godt er en kompakt og illustrativ indføring i de centrale processer og metoder inden for marketing management. Bogen trækker på kendte principper og eksempler, som støtter den studerendes forståelse af markedsføringens komplekse dynamikker. Med et klart og pædagogisk sprog hjælper værket den studerende med at navigere i både teoretiske og praktiske problemstillinger og fungerer dermed som et værdifuldt redskab i forbindelse med opgaveskrivning. Bogen, udgivet af Samfundslitteratur i 2005, er en essentiel ressource for alle, der ønsker en effektiv oversigt over marketing management.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.