Studiebog: Marketing Management and Strategy

Marketing Management and Strategy

Af Peter Doyle, Phil Stern
ISBN13:
9780273693987
Udgave:
4. udgave, 2006
Vejledende salgspris 659,95 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Peter Doyle, Phil Stern
Forlag:
Financial Times/ Prentice Hall
Udgave:
4
Udgivelsesår:
2006
Format:
Hæftet
Sprog:
Sideantal:
464
ISBN13:
9780273693987
ISBN10:
0273693980

Beskrivelse

Marketing Management and Strategy (4th edition, 2006) by Peter Doyle and Phil Stern presents a clear, practice-focused guide on modern marketing techniques. The book emphasizes how cultivating a marketing orientation within an organization can drive profit, growth, and long-term security by aligning corporate objectives with a customer-centric strategy. Through a detailed exploration of product development, pricing, distribution, communication, and services, this text offers actionable insights into the art and science of building strong marketing strategies. Designed with both academic and professional audiences in mind, it serves as an essential resource for MBA students, executives, and anyone looking to excel in the realm of marketing management.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Marketing Management and Strategy - 4. udgave, 2006