Marketing Management and Strategy (4th edition, 2006) by Peter Doyle and Phil Stern presents a clear, practice-focused guide on modern marketing techniques. The book emphasizes how cultivating a marketing orientation within an organization can drive profit, growth, and long-term security by aligning corporate objectives with a customer-centric strategy. Through a detailed exploration of product development, pricing, distribution, communication, and services, this text offers actionable insights into the art and science of building strong marketing strategies. Designed with both academic and professional audiences in mind, it serves as an essential resource for MBA students, executives, and anyone looking to excel in the realm of marketing management.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.