Marketing for Hospitality and Tourism draws on the deep expertise of Kotler, Bowen, and Makens to offer an integrative approach to solving the major marketing challenges faced by hospitality and tourism managers in today’s global environment. The text is carefully crafted to provide a comprehensive framework that blends foundational theories with current industry practices, ensuring readers have a robust understanding of strategic decision-making. Enhanced by insightful exercises and fresh content on social networking, database marketing, and revenue management, this book equips professionals with practical tools for navigating a complex market landscape. With its thorough analysis and real-world applications, Marketing for Hospitality and Tourism presents an essential resource for anyone seeking to master marketing in the hospitality and tourism sectors.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.