Market Research and Statistics udgør bind 2 i serien International Marketing and Sales og understreger, at grundlaget for en effektiv markedsføringsstrategi er tilvejebringelse af solid viden og pålidelig information. Bogen viser, hvordan man med omhu kan indsamle data, uanset om det drejer sig om eksterne kilder eller egne markedsanalyser. Med dette bind sættes fokus på processen bag markedsanalyser, herunder indsamling af både primære og sekundære data samt anvendelsen af kvalitative og kvantitative metoder. Læseren får en grundig introduktion til udarbejdelse af spørgeskemaer, valg af svarskalaer og den efterfølgende databehandling, suppleret med en udførlig gennemgang af statistiske metoder og værktøjer. Bogen er på engelsk og henvender sig til både internationale og danske KVU-studerende. Den er særligt tilrettelagt for markedsføringsøkonomer i de to første semestre, men dens indhold er ligeledes relevant og anvendeligt for studerende på andre uddannelser.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.