Markedsføringsretten præsenterer et omfattende overblik over de retslige rammer, der sætter grænser for virksomheders markedsføring. Bogen fokuserer på centrale aspekter som brugen af varemærker og andre forretningskendetegn med inddragelse af unionsrettens regler og EU-Domstolens praksis. Med en problemorienteret tilgang belyser den både den generelle og specielle del af markedsføringsretten, herunder direkte markedsføring, produktefterligninger samt de udfordringer, der opstår ved online markedsføring. Den systematiske behandling af kendetegnsretten, herunder varemærker og domænenavne, gør denne udgave til et uundværligt værktøj for dem, der beskæftiger sig med markedsføringsretlige problemstillinger.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.