Markedsføringsretten giver en grundig indføring i de regler, der afgør, hvordan virksomheder må markedsføre deres produkter og ydelser. Bogen belyser centrale aspekter som brugen af varemærker og andre forretningskendetegn, og den sætter disse spørgsmål ind i en bred juridisk kontekst. Udover en omfattende gennemgang af den generelle markedsføringsret, indeholder bogen også en række specialiserede kapitler. Disse fokuserer på emner som direkte markedsføring, de særlige betingelser for markedsføring i radio og tv, produktrelaterede regler, produkteksemplarer samt de unikke udfordringer, der opstår ved markedsføring på internettet.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.