Markedsføring - for de finansielle uddannelser giver en grundlæggende introduktion til markedsføring med et særligt fokus på CRM og CEM, som er uundværlige værktøjer i den finansielle sektor. Bogen klæder læseren på med den nødvendige viden til at forstå, hvordan kundeværdi og kundeoplevelser kan optimeres, og viser, hvordan man som medarbejder – fx som bankrådgiver, ejendomsmægler eller forsikringsrådgiver – kan bidrage til en virksomheds succes. Med en kombination af de nyeste marketingbegreber og tilpassede klassiske markedsføringsteorier afspejler bogen den moderne digitale tidsalder. Eksempler og cases trækkes i høj grad fra den finansielle verden, men inddrager også perspektiver fra andre brancher, hvilket giver læseren et alsidigt overblik over marketingstrategier og kundedrevet udvikling. Bogen starter med en introduktion til de grundlæggende aspekter af markedsføring, herunder den eksterne analyse med segmentering. Herefter dykker den ned i den interne analyse med fokus på CRM og CEM, som sammen med SWOT-analysen giver et solidt fundament for at forstå og udvikle virksomhedens markedsstrategi. Med en klar struktur og fokus på de 7 handlingsparametre, servicekoncepter samt branding og personlig branding, tilbyder bogen et praktisk redskab til studerende og professionelle på de finansielle uddannelser, der ønsker at styrke deres kompetencer i et konkurrencepræget marked.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.