Bogen anvender virksomhedsteori som det gennemgående tema til at belyse lederens beslutningsproces i en globaliseret økonomi. Gennem en international vinkel udforskes, hvordan smag, produktion og distribution påvirkes af grænseoverskridende markeder og globale forbindelser. Den introducerer en lang række værktøjer og emner inden for managerial economics, herunder virksomhedens arkitektur, strategisk adfærd, forretningsetik, e-handel og risikostyring. Desuden behandles internationale stordriftsfordele, den virtuelle virksomhed, re-engineering, benchmarking, den lærende organisation og den digitale fabrik. Med konkrete eksempler fra den virkelige verden og integrerede case-studier demonstrerer bogen, hvordan beslutninger rent faktisk træffes i moderne virksomheder. Managerial Economics in a Global Economy giver ledere og studerende en praktisk indføring i centrale økonomiske værktøjer og strategier på tværs af grænser.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.