Introduction to Sport Marketing provides a clear and straightforward introduction to the essential concepts and practices of marketing within the sports industry. Designed with the beginner in mind, Aaron Smith offers an overview of strategic marketing principles tailored specifically for the unique challenges and opportunities of sports organizations. This accessible guide walks readers through the process of applying marketing theory to real-world sport environments. It explains how to conduct in-depth internal and external analyses to uncover market opportunities and shows how established marketing frameworks can be used to develop effective sport marketing strategies. Filled with case studies, exercises, illustrations, and thought-provoking questions, this book equips aspiring sports managers and marketers with the foundational tools they need to thrive in this dynamic field.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.