Studiebog: Introduction to Sport Marketing

Introduction to Sport Marketing

Af Aaron Smith
ISBN13:
9780750686853
Udgave:
2008 Bemærk: Findes i nyere udgave
Vejledende salgspris 495,00 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Aaron Smith
Forlag:
Taylor & Francis Group
Udgivelsesår:
2008
Format:
Hæftet
Sprog:
English
Sideantal:
340
ISBN13:
9780750686853
ISBN10:
0750686855

Beskrivelse

Introduction to Sport Marketing provides a clear and straightforward introduction to the essential concepts and practices of marketing within the sports industry. Designed with the beginner in mind, Aaron Smith offers an overview of strategic marketing principles tailored specifically for the unique challenges and opportunities of sports organizations. This accessible guide walks readers through the process of applying marketing theory to real-world sport environments. It explains how to conduct in-depth internal and external analyses to uncover market opportunities and shows how established marketing frameworks can be used to develop effective sport marketing strategies. Filled with case studies, exercises, illustrations, and thought-provoking questions, this book equips aspiring sports managers and marketers with the foundational tools they need to thrive in this dynamic field.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Introduction to Sport Marketing - 2008