Introduction to Sport Marketing provides an accessible yet comprehensive exploration of essential sport marketing concepts, designed specifically for students with little or no previous marketing experience. The authors, Aaron C. T. Smith and Bob Stewart, guide readers through a step-by-step approach - from conducting thorough market analyses and strategy development to detailed planning and implementation. Emphasizing the growing influence of digital and social media, the book discusses contemporary themes such as product innovation, services and relationship marketing, social responsibility, and sustainability. Enhanced with international case studies and practical examples, this textbook equips readers with the tools needed to understand and excel in a dynamic global sport marketing environment.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.