International Marketing Strategy offers a comprehensive exploration of the context, techniques, and strategies that underpin successful international marketing. This book delves into both conceptual frameworks and real-world applications, presenting a harmonious blend of theory and practical implementation. Authored by Isobel Doole and Robin Lowe, the text examines the key factors that companies must consider when developing and executing global marketing strategies. With a focus on analysis, development, and implementation, this book provides a valuable resource for anyone seeking to understand the dynamics of international markets.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.