Studiebog: International markedsføringsplanlægning

International markedsføringsplanlægning

Af Troels Elgaard
ISBN13:
9788759311233
Udgave:
6. udgave, 2005
Vejledende salgspris 39,00 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Troels Elgaard
Forlag:
Samfundslitteratur
Udgave:
6
Udgivelsesår:
2005
Format:
Hæftet
Sprog:
Dansk
Sideantal:
241
ISBN13:
9788759311233
ISBN10:
8759311231

Beskrivelse

International markedsføringsplanlægning er en grundig og praktisk bog om de strategiske overvejelser, der er centrale for at nå ud til globale markeder. Troels Elgaard demonstrerer med skarp indsigt, hvordan teoretiske koncepter og konkrete redskaber kan integreres i udarbejdelsen af en effektiv international markedsføringsplan. Udgivet af Samfundslitteratur i 2005 og fremstillet i paperbackformat, byder bogen på 241 velstrukturerede sider, som henvender sig til både studerende og professionelle. Den giver læseren en klar og anvendelig tilgang til international markedsføring, hvor praktiske eksempler væver teori og praksis sammen på en overbevisende måde.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
International markedsføringsplanlægning - 6. udgave, 2005