International markedsføringsplanlægning er en grundig og praktisk bog om de strategiske overvejelser, der er centrale for at nå ud til globale markeder. Troels Elgaard demonstrerer med skarp indsigt, hvordan teoretiske koncepter og konkrete redskaber kan integreres i udarbejdelsen af en effektiv international markedsføringsplan. Udgivet af Samfundslitteratur i 2005 og fremstillet i paperbackformat, byder bogen på 241 velstrukturerede sider, som henvender sig til både studerende og professionelle. Den giver læseren en klar og anvendelig tilgang til international markedsføring, hvor praktiske eksempler væver teori og praksis sammen på en overbevisende måde.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.