International markedsføring, 7. udgave er udarbejdet med henblik på undervisning inden for erhvervsakademiuddannelser og videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring spiller en central rolle. Bogen er nøje tilpasset studieordninger og fagplaner og egner sig til uddannelsesretninger som markedsføringsøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, finansøkonom samt akademi- og diplomuddannelser. Med sine 880 sider præsenterer bogen det seneste inden for digitalisering og bæredygtighed, to emner, der i stigende grad præger den moderne markedsføring. Opdaterede eksempler illustrerer, hvordan digitalisering driver forretningsudvikling, mens integrationen af bæredygtighed understøtter en helhedsorienteret forretningsforståelse, der inkluderer den tredobbelte bundlinje samt virksomhedens mission, vision og værdier. For at styrke læringen er bogen suppleret med en omfattende opgavesamling med cases og opgaver, der giver de studerende mulighed for at anvende teorierne i praksis. International markedsføring, 7. udgave, tilbyder således et alsidigt redskab til både undervisere og studerende, der ønsker et solidt grundlag inden for det moderne markedsføringsfelt.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.