Integrated Marketing Communications: The Holistic Approach offers a comprehensive exploration of one of marketing’s most challenging disciplines. Drawing on his extensive teaching experience, Tony Yeshin provides readers with a clear and insightful understanding of integrated marketing communications. Published in 1998 by Routledge, this paperback guide masterfully addresses the intricacies of harmonizing various marketing channels. Designed for both students and professionals, the book delivers a holistic perspective, making it an invaluable resource for navigating the complexities of modern marketing.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.