Studiebog: Integrated Marketing Communications

Integrated Marketing Communications

Af Tony Yeshin, Chartered Institute of Marketing
ISBN13:
9780750619233
Udgave:
1998
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Tony Yeshin, Chartered Institute of Marketing
Forlag:
Routledge
Udgivelsesår:
1998
Format:
Hæftet
Sprog:
English
Sideantal:
372
ISBN13:
9780750619233
ISBN10:
0750619236

Beskrivelse

Integrated Marketing Communications: The Holistic Approach offers a comprehensive exploration of one of marketing’s most challenging disciplines. Drawing on his extensive teaching experience, Tony Yeshin provides readers with a clear and insightful understanding of integrated marketing communications. Published in 1998 by Routledge, this paperback guide masterfully addresses the intricacies of harmonizing various marketing channels. Designed for both students and professionals, the book delivers a holistic perspective, making it an invaluable resource for navigating the complexities of modern marketing.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Integrated Marketing Communications - 1998