Studiebog: Human Resource Management for Hospitality, Tourism and Events

Human Resource Management for Hospitality, Tourism and Events

Af Dennis Nickson
ISBN13:
9780080966489
Udgave:
2. udgave, 2012 Bemærk: Findes i nyere udgave
Vejledende salgspris 514,95 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Dennis Nickson
Forlag:
Butterworth-heinemann Ltd
Udgave:
2
Udgivelsesår:
2012
Format:
Hæftet
Sprog:
Sideantal:
368
ISBN13:
9780080966489
ISBN10:
0080966489

Beskrivelse

Human Resource Management for Hospitality, Tourism and Events offers an integrated exploration of HRM policies and practices tailored specifically to the dynamic sectors of hospitality, tourism, and events. Drawing on established HRM theory and real-world practices, the book examines how traditional human resource strategies are uniquely applied within these industries, from managing specialized roles to addressing the nuances of service-centric environments. The text begins with a comprehensive review of HRM practices, setting the stage for a more detailed look at essential topics such as recruitment and selection, legal frameworks and equal opportunities, as well as staff welfare and remuneration strategies. A dedicated section on events extends the discussion, providing pertinent insights into HRM policies that address the evolving needs of the events industry, supported by international case studies and contemporary data. Structured in a clear and user-friendly manner, each chapter is designed to facilitate understanding with outlines, practical examples, reflective review questions, and discussion prompts. This approach not only reinforces core concepts but also encourages the application of theory to practice in the fast-paced realms of hospitality, tourism, and events.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Human Resource Management for Hospitality, Tourism and Events - 2. udgave, 2012