I denne første udgave af Håndbog i strategisk public relations introducerer Henrik Merkelsen et solidt teoretisk fundament kombineret med praktiske redskaber, der understøtter det strategiske arbejde med public relations. Bogen dykker ned i centrale emner såsom stakeholder management, corporate social responsibility og corporate communication – discipliner, der tilsammen bidrager til at opbygge og pleje virksomheders omdømme og legitimitet. Med en multidisciplinær tilgang henvender bogen sig både til studerende og professionelle, der ønsker at forstå de underliggende principper bag vellykket PR-arbejde. Ved at kombinere teori med anvendelige metoder giver Håndbog i strategisk public relations læseren direkte redskaber, som kan implementeres i det daglige arbejde med kommunikation og krisehåndtering.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.