Studiebog: Fra servicemanagement til oplevelsesøkonomi

Fra servicemanagement til oplevelsesøkonomi

Af Anton Christensen, Lars Graulund Jespersen
ISBN13:
9788776754778
Udgave:
1. udgave, 2007
Vejledende salgspris 244,95 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Anton Christensen, Lars Graulund Jespersen
Forlag:
Hans Reitzels Forlag
Udgave:
1
Udgivelsesår:
2007
Format:
Hæftet
Sprog:
Sideantal:
192
ISBN13:
9788776754778
ISBN10:
8776754774

Beskrivelse

"Fra servicemanagement til oplevelsesøkonomi" præsenterer en dybdegående gennemgang af udviklingen fra traditionel servicemanagement til den moderne oplevelsesøkonomi. Bogen udgør en undervisningsmæssig rammearbejde, hvor teoretiske elementer som service management systemet, parametermix, positionering, segmentering og købsadfærd bliver belyst. Med sin systematiske tilgang til emnet, herunder en særlig analyse af brancheforhold via PEST-analysen, fremstår bogen som et uvurderligt redskab. Selvom den primært henvender sig til studerende på serviceøkonuddannelsen, er den ligeledes et praktisk og analytisk værktøj for praktikere og fagfolk inden for området.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Fra servicemanagement til oplevelsesøkonomi - 1. udgave, 2007