Foundations of Marketing, authored by David Jobber, John Fahy, and Mark Kavanagh, is an engaging introduction to the essential principles of modern marketing. Designed with beginners in mind, this 2006 paperback offers a clear and comprehensive overview of marketing fundamentals through a blend of theory and relevant, practical examples. Spanning 376 pages, the text provides a solid framework that not only explains core concepts but also inspires deeper exploration into the dynamic field of marketing. With its accessible approach, Foundations of Marketing serves as an excellent resource for anyone embarking on their marketing education journey.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.