Studiebog: Foundations of Marketing

Foundations of Marketing

Af John Fahy, David Jobber
ISBN13:
9780077137014
Udgave:
2012
Vejledende salgspris 571,00 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
John Fahy, David Jobber
Forlag:
McGraw-Hill Education
Udgivelsesår:
2012
Format:
Hæftet
Sprog:
English
Sideantal:
400
ISBN13:
9780077137014
ISBN10:
0077137019

Beskrivelse

Foundations of Marketing by John Fahy and David Jobber presents a rigorous yet accessible introduction to modern marketing practices. Published in 2012 by McGraw-Hill Education, this paperback text is structured into twelve concise chapters designed to cover the core curriculum while reflecting on the profound impact of marketing in our daily lives. Its clear, engaging style encourages readers to explore both the choices made by consumers and the strategic considerations of marketing professionals. This edition takes a critical approach by examining the evolving influence of social media, cutting-edge market research techniques, and the growing importance of the service sector. With contemporary examples drawn from various global markets and highlighted cases from recognized brands, the book invites both students and practitioners to understand and debate the dynamic role of marketing in a rapidly changing world.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Foundations of Marketing - 2012