Denne lærebog i finansiel markedsføring giver de studerende et solidt indblik i de strategiske overvejelser, som præger finanssektoren. Bogen sætter den studerende i stand til at forstå centrale begreber som segmentering, målgruppevalg og positionering samt udvikling af mål og strategier på både erhvervs- og privatkundemarkedet. Med eksempler og cases, der omhandler udfordringer inden for rådgivning af erhvervskunder, ejendomsmarkedet samt bank og realkredit, bidrager denne første udgave fra 2010 til en dybere forståelse af markedets dynamikker. Bogen er således et uundværligt redskab for både studerende og fagfolk inden for den finansielle sektor.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.