Experiential Marketing, second edition by Shirra Smilansky, offers clear and practical insights into harnessing immersive brand engagement. This updated guide strips away the industry jargon to reveal how live events and digital innovations can spark unforgettable consumer interactions. With a focus on creating experiences that extend well beyond a single event, the book outlines effective strategies for amplifying brand presence. It delves into the nuances of digital innovation, merged realities, and the remarkable rise of the pop-up phenomenon, situating these elements within today’s dynamic marketing landscape. Equipped with a digital toolkit and comprehensive case studies, Experiential Marketing is an indispensable resource for marketing, business, media, and event professionals. Its step-by-step approach enables strategic decision-makers to plan, integrate, and evaluate groundbreaking marketing campaigns that meet the demands of a rapidly evolving industry.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.