Studiebog: Designing Brand Identity

Designing Brand Identity

Af Alina Wheeler
ISBN13:
9781118099209
Udgave:
2012
Vejledende salgspris 483,00 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Alina Wheeler
Forlag:
John Wiley & Sons, Incorporated
Udgivelsesår:
2012
Format:
Indbundet
Sprog:
English
Sideantal:
336
ISBN13:
9781118099209
ISBN10:
1118099206

Beskrivelse

Designing Brand Identity by Alina Wheeler is an indispensable resource for every member of a branding team. This guide meticulously outlines a proven five-phase process that covers the full spectrum of brand creation - from in-depth research and analysis to strategic design development and effective implementation of identity standards. Published in 2012 by John Wiley & Sons, Incorporated, this hardcover edition offers clear, actionable insights accompanied by a range of practical examples. With its detailed approach to crafting and sustaining successful brand identities, this book is a must-have reference for brand managers, marketers, and designers committed to building strong, consistent brands.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Designing Brand Identity - 2012