Studiebog: Designing Brand Identity

Designing Brand Identity

Af Alina Wheeler
ISBN13:
9780470401422
Udgave:
3. udgave, 2009 Bemærk: Findes i nyere udgave
Vejledende salgspris 307,00 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Alina Wheeler
Forlag:
John Wiley And Sons Ltd
Udgave:
3
Udgivelsesår:
2009
Format:
Hæftet
Sideantal:
320
ISBN13:
9780470401422
ISBN10:
0470401427

Beskrivelse

Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team is a comprehensive resource for anyone involved in building a brand. In this practical guide, Alina Wheeler demonstrates how strategy and design come together to form a robust and distinctive brand identity. The book carefully navigates the process of development, from initial concept to the final execution, offering step-by-step insights that benefit the entire branding team. Originally published in 2009 by Wiley, this paperback edition provides a structured approach to a subject that many professionals have praised as both inspiring and indispensable. Drawing on real world examples from leading companies, Wheeler’s work stands as a trusted reference that bridges the gap between creative vision and strategic branding. This guide is an essential tool for anyone seeking to elevate their understanding and practice of brand identity.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Designing Brand Identity - 3. udgave, 2009