Dansk Markedsret præsenterer en grundig gennemgang af de danske regler inden for konkurrencebegrænsninger og markedsføringsregulering. Bogen fokuserer især på de retsområder, der fremgår af konkurrenceloven og markedsføringsloven, og henvender sig både til undervisningsinstitutioner og til praktikere samt andre med interesse for erhvervsregulering og forbrugerbeskyttelse. Med en klar inddeling i emner, der dækker både konkurrenceretten – herunder aftaler, misbrug af dominerende stilling, fusionskontrol, offentlig støtte og håndhævelse – samt markedsføringsrettens centrale begreber og bestemmelser, er bogen ideel som både studie- og opslagsværk. Siden tidligere udgaver, hvor reglerne om sanktioner har gennemgået skærpninger, er bogen blevet opdateret med nye indsigter vedrørende både bødestørrelser og strafferetlige aspekter ved grove kartelovertrædelser, samt med redegørelser for ændringer i anmeldelses- og offentlighedskrav ved behandling af konkurrencesager.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.