Dansk Markedsret, 8. udgave, giver en grundig gennemgang af konkurrencelovens og markedsføringslovens centrale bestemmelser. Bogen fokuserer på de regler, som regulerer konkurrencebegrænsninger og markedsføring, og er derfor ideel som både undervisningsmateriale på højere læreanstalter og opslagsværk for praktikere med interesse for markedsret, erhvervsregulering og forbrugerforhold. I denne udgave er fokus blandt andet rettet mod de seneste ændringer, herunder implementeringen af GDPR, fjernelsen af erhvervshemmeligheder (nu forretningshemmeligheder) fra markedsføringsloven samt tilpasninger i konkurrenceloven med henblik på håndhævelse af EU-konkurrenceretten og opdaterede bøderegler. Bent Ole Gram Mortensen (professor ved Juridisk Institut, Syddansk Universitet) og Michael Steinicke (professor ved Juridisk Institut, Aarhus Universitet) trækker på deres omfattende erfaring inden for markedsret og leverer en præcis og aktuel fremstilling af lovgivningen.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.