Cross-cultural Business Behavior - Marketing, Negotiating, Sourcing and Managing Across Cultures af Richard R. Gesteland, først udgivet i 2002, er en praktisk håndbog for alle, der arbejder på tværs af kulturer. Med sine 360 sider tilbyder den fyldige indblik i, hvordan man tilpasser sig de vigtigste internationale markeder. Bogen præsenterer konkrete redskaber til at forstå, hvordan kulturforskelle påvirker marketingstrategier, forhandlingsstile, sourcingprocesser og ledelsesmetoder. Gennem sammenligninger af normer og vaner i USA, Europa, Asien og Latinamerika får du klar vejledning i at skræddersy din forretningsadfærd. Velegnet til sælgere, indkøbere, ledere og forhandlere, der ønsker at styrke deres globale resultater. Uanset om du møder japanske forretningspartnere eller følger mødeprotokoller i Tyskland, leverer Gestelands cases og analyser værktøjer til effektive forhandlinger og frugtbare samarbejder.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.