Corporate communication er en faglig bog, der samler et bredt udvalg af perspektiver på virksomhedskommunikation. Bogen fokuserer på, hvordan en stringent og sammenhængende kommunikation af identitet og værdier kan understøtte virksomhedens unikke profil og troværdighed. Med et tværfagligt udgangspunkt inddrager forfatterne centrale begreber og metoder, der belyser både strategiske og praktiske aspekter af corporate communication. Gennem teoretiske indsigter og konkrete betragtninger udforskes, hvordan virksomheder kan forme og vedligeholde deres image i dialogen med omverdenen. Designet til både undervisere og praktikere, tilbyder denne 2016-udgivne bog et solidt fagligt grundlag, der er særligt relevant for videregående uddannelser og opdaterede professionelle inden for kommunikationsområdet.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.