Corporate communication dykker ned i, hvordan virksomheder kan forme og kommunikere deres identitet og værdier gennem en målrettet og integreret indsats. Bogen fremhæver betydningen af en sammenhængende fortælling, der skaber et unikt og troværdigt billede af virksomheden i dialogen med omverdenen. Med et tværfagligt perspektiv præsenterer værket centrale emner som corporate communication generelt, storytelling, heltefiguren, design, marketing og public relations samt CSR og strategiske overvejelser. Bidragene fra Birgitte Norlyk, Cindie Maagaard, Elin Brandi Sørensen, Anders V. Munch, Christa Thomsen, Per Vagn Freytag og Per Krogh Hansen giver læseren et bredt overblik over, hvordan praktiske og teoretiske tilgange kan integreres i virksomhedskommunikationen. Bogen henvender sig til både undervisere på videregående uddannelser og praktikere, der ønsker en opdateret viden om kommunikationsområdet. Udgivet i 2010 af Hans Reitzels, med sine 136 sider, er denne paperback en essentiel ressource for dem, der vil forstå og anvende moderne corporate communication.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.