"Brug dit brand" er en grundbog, der tydeliggør, hvordan en sammenhæng mellem vision, kultur og image er afgørende for at skabe et stærkt og succesrigt virksomhedsbrand. Forfatterne, Majken Schultz og Mary Jo Hatch, trækker på dialoger med ledere fra kendte, internationale brands for at vise, hvordan virksomheder kan måle og styrke deres brand. Bogen byder på konkrete cases, der illustrerer, hvordan et velfungerende corporate brand skabes og forvaltes – ikke kun gennem marketing, men på højeste ledelsesniveau. Med en dynamisk tilgang til brandledelse henvender "Brug dit brand" sig til ledere, kommunikationsfolk og alle, der ønsker en præcis vejledning i den omfattende opgave, det er at lede virksomhedens brand.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.