Når man diskuterer corporate brand, henvises der til den kontinuerlige, integrerede forretnings-, organisations- og kommunikationsproces, der giver virksomheden dens unikke identitet og retning. I "Brug dit brand" udforsker Mary Jo Hatch og Majken Schultz, hvordan et stærkt corporate brand fungerer som et centralt aktiv, der kan differentiere en virksomhed på markedet. Bogen fungerer som en grundbog og giver et klart overblik samt konkret handlingsvejledning i arbejdet med brandudvikling. Den henvender sig til ledere, kommunikationsfolk, reklameeksperter og andre, der søger dybere indsigt i, hvordan man strategisk kan anvende og udvikle sit brand.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.