"Visual Merchandising: Window and Indoor Displays for Retail" af Tony Morgan (Laurence King Publishing, 2008) er en brugervenlig referenceguide til alle aspekter af visuel merchandising i detailhandlen. Bogen, på 208 sider i paperback, henvender sig særligt til retail-studerende og praktikere, der ønsker et solidt fundament inden for både vinduesudstillinger og butikslayout. Med eksempler fra alt fra store modeemporier til supermarkeder og mindre butikker giver Tony Morgan en stribe praktiske råd krydret med hints og tips fra erfarne visual merchandisers. Du får indblik i hemmelighederne bag værktøjskassen - brugen af mannequiner, nyeste teknologi, konstruktion og sourcing af rekvisitter samt forståelse for købsadfærdspsykologi. Illustreret med farvefotografier, diagrammer af planløsninger og detaljerede casestudier præsenterer bogen både teori og praksis på en overskuelig måde. Desuden indeholder den et nyttigt ordregister over branchens fagtermer. "Visual Merchandising" er en uundværlig håndbog for alle, der arbejder med eller studerer dette spændende felt.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.