Tilrettelæggelse af information – Kommunikations- og kampagneplanlægning præsenterer en solid og opdateret tilgang til strategisk kommunikation. Bogen henvender sig til studerende, undervisere, forskere og praktikere, der ønsker at dykke ned i både teoretiske og praktiske aspekter af kommunikationsarbejdet. Med rødder i forfatternes mangeårige erfaring og forskning, giver værket et aktuelt overblik over ændrede vilkår i kommunikationslandskabet. I 4. udgave er begrebsapparatet finjusteret for at afspejle de nye medier og kommunikationskanaler, der har udviklet sig siden tidligere udgaver. Alle illustrationer, øvelser og cases er moderniseret og tilpasset den tid, der er gået, hvilket sikrer et relevant redskab til både undervisning og praksis. Fokus er lagt på den praktiske anvendelse af teorier, som tydeligt demonstreres gennem gennemgående cases, der illustrerer kampagneplanlægning i praksis. Med en struktureret tilgang, der balancerer teoretiske indsigter med praktiske eksempler, understreger bogen, at en effektiv strategisk kommunikation altid tager afsenderens og modtagerens perspektiv. Denne balance gør værket uundværligt for alle, der arbejder med eller studerer medie- og kommunikationsdiscipliner, og det egner sig ligeledes til kurser og efteruddannelse.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.