The Public Relations Handbook er en indgående og praktisk orienteret introduktion til PR-faget. Den skitserer både historien og udviklingen af public relations, belyser de etiske dilemmaer i branchen og undersøger relationerne til politik, lobbyisme og journalistik. Samtidig vurderer den PR’s professionalisering og regulering og giver råd om uddannelse og karriereveje. Bogen forener teoretiske og organisatoriske rammer med levende eksempler fra virkelighedens kampagner. Den trækker på en bred vifte af strategier og cases fra private virksomheder, offentlige institutioner og nonprofit-organisationer som AA, Airbus, BT, Northamptonshire County Council, Cuprinol og Action for Children. I denne fjerde udgave præsenteres en lang række nye og opdaterede case-studier, eksempler og illustrationer fra både små og multinationale aktører, lokale myndigheder og velgørenhedssektoren. Der er tilføjet specialkapitler om finansiel PR, intern kommunikation og marketing-PR, strategiske overblik over corporate identity, globalisering og evaluering samt en grundig behandling af etik og professionalisme. Desuden er kapitlet om virksomheders samfundsansvar helt revideret, og der er et nyt afsnit om risikostyring og krisehåndtering - suppleret af over femti illustrationer fra nyere PR-kampagner.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.