The Marketing Framework er bind 1 i serien International Marketing and Sales. Bogen henvender sig til studerende inden for internationale og danske uddannelser med fokus på markedsføring, og den rummer et let tilgængeligt sprog, der kombinerer teori med praktiske case-studier og hverdagslige eksempler. Med sit indhold, der spænder fra grundlæggende markedsføringsteori til analyser af virksomhedens omgivelser og strategisk planlægning, giver bogen et solidt fundament for forståelsen af både BtC- og BtB-markedsføring. Udgivet af Hans Reitzel i 2010, og skrevet af Poul K. Faarup og Jacob Aabroe Hansen, udgør denne første udgave af The Marketing Framework et værdifuldt redskab for studerende, der ønsker at dykke ned i de komplekse mekanismer bag international markedsføring og salg.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.