Studiebog: The Marketing Framework

The Marketing Framework

Af Poul K. Faarup, Jacob Aabroe Hansen
ISBN13:
9788776755065
Udgave:
1. udgave, 2010
Vejledende salgspris 295,00 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Poul K. Faarup, Jacob Aabroe Hansen
Forlag:
Hans Reitzels Forlag
Udgave:
1
Udgivelsesår:
2010
Sprog:
Dansk
Sideantal:
196
ISBN13:
9788776755065
ISBN10:
8776755061

Beskrivelse

The Marketing Framework er bind 1 i serien International Marketing and Sales. Bogen henvender sig til studerende inden for internationale og danske uddannelser med fokus på markedsføring, og den rummer et let tilgængeligt sprog, der kombinerer teori med praktiske case-studier og hverdagslige eksempler. Med sit indhold, der spænder fra grundlæggende markedsføringsteori til analyser af virksomhedens omgivelser og strategisk planlægning, giver bogen et solidt fundament for forståelsen af både BtC- og BtB-markedsføring. Udgivet af Hans Reitzel i 2010, og skrevet af Poul K. Faarup og Jacob Aabroe Hansen, udgør denne første udgave af The Marketing Framework et værdifuldt redskab for studerende, der ønsker at dykke ned i de komplekse mekanismer bag international markedsføring og salg.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
The Marketing Framework - 1. udgave, 2010