The Dynamics of Persuasion har i næsten tyve år været en central lærebog inden for overbevisning og holdningsdannelse. Richard M. Perloff formidler komplekse teorier og forskningsresultater i et levende og lettilgængeligt sprog, understøttet af relevante og aktuelle eksempler fra virkeligheden. I sjette udgave præsenteres opdateret teoretisk og anvendt forskning på områder som framing, inoculation og selvbekræftelse. Derudover indeholder udgaven nye studier af sundhedskampagner, et udvidet fokus på markedsføring via sociale medier samt en forstærket gennemgang af Elaboration Likelihood Model set i lyset af nyere forskning og hverdagsanvendelser. Grundlaget i bogen fastholdes med en stærk vægt på teori, klare forklaringer af fund, indgående drøftelser af overbevisningsprocesser og -effekter samt letforståelige, praksisnære eksempler, der binder teori og virkelighed sammen. Som supplement findes et omfattende website med materialer til både studerende og undervisere, som udvider bogens pædagogiske muligheder og understøtter læringsprocessen.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.