Studiebog: Taking Brand Initiative

Taking Brand Initiative

Af Mary Jo Hatch, Majken Schultz
ISBN13:
9780787998301
Udgave:
2008
Vejledende salgspris 287,00 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Mary Jo Hatch, Majken Schultz
Forlag:
John Wiley & Sons, Limited
Udgivelsesår:
2008
Format:
Indbundet
Sprog:
English
Sideantal:
288
ISBN13:
9780787998301
ISBN10:
0787998303

Beskrivelse

Taking Brand Initiative, written by renowned scholars Majken Schultz and Mary Jo Hatch, presents a transformative perspective on corporate branding. The authors argue that a company's brand should not be confined to traditional marketing efforts but should permeate the entire organization, driving a cohesive identity from the top management down. This innovative work examines how integrating the brand into every facet of an organization can foster brand innovation and competitive advantage. A thought-provoking read for students and professionals alike, the book challenges conventional wisdom and offers fresh insights into achieving and sustaining a unified brand strategy.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Taking Brand Initiative - 2008