Taking Brand Initiative, written by renowned scholars Majken Schultz and Mary Jo Hatch, presents a transformative perspective on corporate branding. The authors argue that a company's brand should not be confined to traditional marketing efforts but should permeate the entire organization, driving a cohesive identity from the top management down. This innovative work examines how integrating the brand into every facet of an organization can foster brand innovation and competitive advantage. A thought-provoking read for students and professionals alike, the book challenges conventional wisdom and offers fresh insights into achieving and sustaining a unified brand strategy.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.