I en tid, hvor virksomhedens succes i stigende grad måles på kundernes tilfredshed, giver Tomas Lykke værdifulde indsigter i, hvordan du kan løfte din kundeservice til nye højder. Med en række konkrete anbefalinger og illustrative eksempler viser bogen, hvordan fokus på kundeoplevelsen kan skabe betydelig værdi for både kunder og medarbejdere. Bogen fokuserer på, hvordan en målrettet indsats for at forbedre kundeservicen kan have direkte positive effekter på din bundlinje. Med udgangspunkt i erfaringer fra store omstillingsprocesser giver "Tag ansvar for kunden - og invester i din bundlinje!" praktiske redskaber til at navigere i en tid, hvor kundetilfredshed er alfa og omega for forretningssucces.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.