Strategizing - kontekstuel virksomhedsteori byder på en grundig introduktion til nyere virksomhedsteorier og analysemodeller, der illustrerer, hvordan en virksomhed engagerer sig med sin omgivende kontekst. Bogen undersøger, hvordan økonomiske og sociologiske perspektiver samles og skaber et tværfagligt grundlag for forståelsen af strategiske processer i moderne virksomheder. I 3. udgave fra 2006 er indholdet opdateret med væsentlige forbedringer, der afspejler langvarig undervisningserfaring fra CBS og andre handelshøjskoler. Med omhyggeligt reviderede kapitler og nye cases udvider bogen sit fokus på, hvordan virksomheder strategisk navigerer i et komplekst samspil med deres omverden. Denne udgave er et uundværligt værktøj for både studerende og praktikere, der ønsker at få et dybt indblik i kontekstuel virksomhedsteori.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.