STRATEGISK SALG er en praksisorienteret lærebog, der giver en grundig introduktion til salg på et strategisk niveau. Bogen kombinerer teoretiske perspektiver med adskillige praktiske eksempler og cases, der belyser emner som moderne salgsudvikling, sælgerens rolle, salgsstrategi, markedssegmentering samt organiseringen og sammensætningen af salgs-teams. Desuden behandler bogen aspekter som key account management, salgsledelse, performancesamtalen, salg gennem netværk og sociale medier, relationssalg og projektsalg, forhandlingsprocesser, salgskultur og risikostyring i salgsarbejdet. Bogen er udarbejdet med tanke på både studerende og praktikere og er særligt velegnet til undervisning på videregående uddannelser. Den er struktureret, så den opfylder pensumkravene for faget Strategisk salg på Akademiuddannelsen i international handel og markedsføring, og den kan anvendes på andre uddannelser såsom Markedsføringsøkonom, Serviceøkonom, Finansøkonom og Diplom i International handel og markedsføring. Forfattet af erfarne undervisere og praktikere – Søren Hilligsøe, Claus Thomsen, Brian Kruse Jacobsen, Niels Holme og Susie Agerbo Lynge – er bogen et solidt redskab til at navigere i de dynamiske krav, der stilles til nutidens salgsprofessionelle.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.