Boken retter seg mot studenter, bedriftsledere og medarbeidere som ønsker et helhetlig innblikk i markedskommunikasjon. Ved å utforske alle former for kommunikasjon mellom bedrift og marked, gir den et solid grunnlag for å forstå hvordan strategisk ledelse kan øke lønnsomheten. Med et integrert perspektiv på målgrupper, innhold, medievalg og utforming, presenterer boken en samlet tilnærming til planlegging og ledelse av kommunikasjonsaktiviteter. Gjennom teoretiske innblikk og praktiske eksempler utvikles kompetansen som kreves for å skape en effektiv markedsstrategi.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.