"Strategisk kommunikation" dykker ned i de mange facetter af organisationskommunikation på det strategiske niveau, og undersøger, hvordan man som organisator kan forme dialogen med både interne og eksterne interessenter. Bogen præsenterer de grundlæggende tanker og tilgange, der ligger bag en effektiv kommunikation i hverdagen, såvel som i pressede og krisesituationer. Forfatteren Mie Femø Nielsen, lektor på Københavns Universitet, trækker på mange års erfaring med forskning og undervisning i strategisk kommunikation og interaktion. Denne første udgave fra 2010 giver både teoretiske perspektiver og praktiske redskaber, der er essentielle for at forstå og anvende strategiske kommunikationsprincipper i moderne organisationer.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.