* Plusbog medlemspris. Få 7 dages gratis medlemsskab uden binding.
Melissa Schillings Strategic Management of Technological Innovation (7. udgave, 2022) er anerkendt som verdens førende lærebog inden for innovationsstrategi. Bogen behandler innovationsledelse som en strategisk proces og giver et helhedsorienteret billede af feltet. Teksten er opbygget til at følge den klassiske strategiske ledelsesproces. Den starter med en grundig analyse af konkurrence- og teknologidynamikker, fortsætter med strategiformulering og afsluttes med strategisk implementering. Særligt fokus er lagt på praktiske anvendelser og illustrative eksempler, som viser teorierne i praksis. Samtidig præsenterer bogen en systematisk gennemgang af relevant forskning og indeholder fodnoter til videre læsning. Strategic Management of Technological Innovation er designet som primær lærebog i fagene strategisk ledelse, innovation og produktudvikling. Den henvender sig ligeligt til både erhvervsøkonomiske og tekniske studerende.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.