Studiebog: Strategic Brand Management

Strategic Brand Management

Af Richard Rosenbaum-Elliott, Larry Percy, Simon Pervan
ISBN13:
9780199565214
Udgave:
2. udgave, 2015 Bemærk: Findes i nyere udgave
Vejledende salgspris 552,00 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Richard Rosenbaum-Elliott, Larry Percy, Simon Pervan
Forlag:
Oxford University Press
Udgave:
2
Udgivelsesår:
2015
Format:
Hæftet
Sprog:
English
Sideantal:
326
ISBN13:
9780199565214
ISBN10:
019956521X

Beskrivelse

In its second edition, Strategic Brand Management delivers a fresh and insightful exploration of branding from a socio-cultural perspective, interweaving traditional concepts of equity and market positioning with modern challenges in the industry. The authors draw on extensive experience from both high-level consulting and academic leadership to bring forward a text that bridges contemporary theory with practical application. The book is built upon a robust theoretical base that is enriched by real-world examples and case studies, including discussions of high-tech innovation and other current trends. Every chapter is designed to help students and professionals alike grasp complex brand management principles and apply them effectively in diverse business environments.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Strategic Brand Management - 2. udgave, 2015