Strategic Brand Management: Global Edition by Kevin Lane Keller is a comprehensive resource tailored for students, managers, and senior executives who wish to deepen their understanding of brand strategy. The fourth edition, published by Pearson Education Limited in 2012, builds on Keller’s market-leading framework, offering valuable insights into creating, measuring, and managing brand equity profitably. This Global Edition has been refined to ensure its relevance for an international audience, featuring locally pertinent examples designed to resonate beyond the United States. It empowers readers with practical approaches to enhance brand value and navigate the complexities of strategic brand management in today's competitive global market.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.