Studiebog: Storytelling - branding i praksis

Storytelling - branding i praksis

Af Klaus Fog, Christian Budtz, Philip Munch
ISBN13:
9788759314074
Udgave:
2. udgave, 2009
Vejledende salgspris 349,95 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Klaus Fog, Christian Budtz, Philip Munch
Forlag:
Samfundslitteratur
Udgave:
2
Udgivelsesår:
2009
Format:
Indbundet
Sprog:
Sideantal:
255
ISBN13:
9788759314074
ISBN10:
8759314079

Beskrivelse

I en tid, hvor storytelling er blevet et afgørende redskab for virksomheders identitet, tilbyder "Storytelling - branding i praksis" konkrete strategier og værktøjer til at styrke brandet både internt og eksternt. Med fokus på den virkelige verden præsenterer Klaus Fog, Christian Budtz og Philip Munch en praktisk tilgang, der kombinerer teori med en række illustrative eksempler. Bogen giver indsigt i, hvorfor fortællinger kan løfte et brand, og hvordan man finder og formidler den fortælling, der skaber varig effekt. Rettet mod både praktikere og studerende, forklarer den, hvordan virksomheden kan skabe en meningsfuld forbindelse til sine målgrupper ved at omdanne erfaringer og værdier til en inspirerende historie.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Storytelling - branding i praksis - 2. udgave, 2009