I en tid, hvor storytelling er blevet et afgørende redskab for virksomheders identitet, tilbyder "Storytelling - branding i praksis" konkrete strategier og værktøjer til at styrke brandet både internt og eksternt. Med fokus på den virkelige verden præsenterer Klaus Fog, Christian Budtz og Philip Munch en praktisk tilgang, der kombinerer teori med en række illustrative eksempler. Bogen giver indsigt i, hvorfor fortællinger kan løfte et brand, og hvordan man finder og formidler den fortælling, der skaber varig effekt. Rettet mod både praktikere og studerende, forklarer den, hvordan virksomheden kan skabe en meningsfuld forbindelse til sine målgrupper ved at omdanne erfaringer og værdier til en inspirerende historie.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.