Sociale medier er en praksisorienteret lærebog, som giver dig et solidt fundament i kommunikation og markedsføring på digitale platforme. Bogen præsenterer centrale teoretiske begreber og metoder samt redskaber til at analysere og udvikle effektive strategier for sociale medier. Med medforfattere som Ezio Pillon, Filip Wallberg, Trine-Maria Kristensen, Troels Pleimert, Gitte B. Rose, Hans-Christian Christiansen, Rikke Dinnetz og Benjamin Rud Elberth, trækker bogen på en bred vifte af erfaringer fra både undervisning, forskning og praksis. Læseren introduceres til konkrete eksempler og cases, der illustrerer, hvordan teoretisk viden kan omsættes til virkelighedens udfordringer og muligheder. Denne lærebog henvender sig til både undervisere, studerende og praktikere, der ønsker en grundlæggende forståelse for de muligheder og udfordringer, der følger med digitale kommunikationsstrategier. Med fokus på både analyse, strategiudvikling og ledelse i den digitale 2.0-verden, fremstår Sociale medier som en uvurderlig ressource i et stadig mere netværksorienteret medielandskab.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.